mandag 15. desember 2014

En uke igjen!

Hei!
Da var det bare en uke igjen, woohoo! Selvfølgelig veldig trist også..Kommer til å savne Alghero og alle folkene her, jobben og den kulturelle delen av Italia. I dag begynte jeg å pakke og fikk plutselig skikkelig sommerfugler i magen når det gikk opp for meg at jeg faktisk skulle hjem. Hjem til mamma, pappa, lillebror, kjæreste, stefar, stemor og monne (bestemor) og bestefar og venner.
Gruer meg til å si hade til Shiva, Thea og Kai-Robin nå som vi har bodd her i så lang tid og blitt gode venner. Var vanskelig å si hade til Amanda også da hun dro i på lørdag, gikk ikke helt opp for meg at Amanda skulle dra og at på fredag var siste gangen som jeg skulle se henne her nede. Vi hadde vært ute og spist på våres faste pizza restaurant LaLuncerna alle fem og det var engentlig som en helt vanlig fredag som vi var ute å spiste, så etter at vi var ferdige der gikk alle sammen opp til min og Shivas leilighet satt her og pratet lenge og til slutt så sa jeg at nå er jeg så sliten fordi jeg er syk så nå går jeg og legger meg og sa natta til alle..tok vel 10-15 min føre Amanda roper inn til meg og lurer på om jeg har glemt noe og da går det jo opp for meg at jeg har glemt å si hade til hun :O så da var det bare å gå ut og gi henne den største klemmen og ønske henne en fin tur hjem.

Kommer til å savne jobben også fordi jeg har lært noe nytt hver eneste dag omtrent! Har hovedsaklig drevet med mur arbeid som puss og støping, jeg har støpt gulv, stolper og andre ting, har lært meg forskaling, lært meg å binde armeringsjern. Her er bilder fra forrige uke og helt på slutten bilder fra uka før der igjen.



Murt igjen hull og murt inn elektriker rør

Her har jeg hugd ut til elektriker rør kappet dem til og murt de inn


Her har jeg satt på hjørnelister i vater og lodd for å lage en fin hylle




Alt dette er hull som jeg har murt igjen, det rett over var det gamle vannskapet hvor man stengte av vannet, det er også murt igjen.
Murt inn vannrør som rørleggeren har lagt opp
Her har jeg pusset og lagt inn elektriker rør og kontaktbokser hvor det skal kommer lysbrytere og kontakter


Her har jeg pusset 

Var med på å støpe badegulvet
Fylle i stort hull for så å pusse over igjen








Og her var det da mer tetting av hull som jeg har tettet igjen med puss og fått det likt som veggen med rettholdt og pussebrett.

Det var det jeg hadde for denne gang. God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar